Saturday, April 30, 2011

Egy megjegyzes, ami kincset er...Hargitay Judittol

"Kedves Háry blogosok! Viki jóvoltából tegnap szereztem tudomást a blogról, bár először jól ledöbbentem, amikor megláttam a Facebook üzenőfalamon ahogy épp egymást tépjük Vikivel Örzseként és Lujzaként :) Nagyon hálás vagyok Vikinek, hogy elküldte nekem a fotókat és a blogot, és köszönöm a szép sorokat, amiket írt rólam. Ritkán kapok ilyen ajándékot egy baráttól....Olyan jó, hogy a 21. században újra tudjuk éleszteni a régi emlékeinket, és már azt hittem, soha nem hallok többet a Háry csapatáról...Nekem is óriási élmény volt Mária Lujzát játszani, igaz, egyetlen Zrínyisként úgy éreztem, mindenki képzettebb nálam zeneileg és rengeteg lánynak a hangja is jobb volt az enyémnél. Például Vikié. Megmaradt bennem, hogy egyszer egy előadás előtt beszélgettünk Vikivel, és azt mondta, hogy operaénekesnő szeretne lenni. Csodálkoztam az elszántságán, hogyan tudhatja ezt egy 11 éves kislány ilyen biztosan? És lám...valóra váltotta az álmait. Amikor 2009-ben találkoztunk az Operaházban (a sajtóosztályon dolgozom), azt hittem, meg sem fog ismerni. Erre meglátott a terem másik sarkából, odafutott hozzám és a nyakamba ugrott...szép pillanat volt, majdnem bőgtünk mind a ketten. Büszke vagyok rá, hogy az a 11 éves kecskeméti kislány milyen szép karriert futott be, és a budapesti Juditja a Kékszakállúban is gyönyörű volt, legalább négyszer láttam. 
De visszatérve a Háryra....életre szóló emlék, tényleg, de nagyon kemény munka is volt. Akkor jöttem rá, hogy a színház nem csak a csillogásról szól. Minden hétvégén előadásunk volt, olykor kettő is, hihetetlen fegyelem és koncentráció kellett hozzá. De nem cseréltem volna el semmire, imádtam az egészet. Igaz, utána másfelé sodort az élet, de látjátok, végül mégiscsak az Operaházban kötöttem ki, igaz, a kulisszák mögött :)
A Háry nekem is megvan DVD-n, meg néhány régi újságkivágás is, majd beszkennelem. A fotó hatására már írt nekem egykori "férjem", a Napóleont játszó Kürtösi Szabolcs is, de mindenkinek örülök, aki a régiek közül felveszi velem a kapcsolatot. Viki, Veled pedig találkozunk júniusban! Puszi mindenkinek, Judit 


Koszonjuk Judit kedves uzenetet. Hary Csapat

No comments:

Post a Comment