Sunday, February 27, 2011

Hary a negyedikes EZI-s Szabo Helga tankonyv szerint

Sokaig gondolkodtam, mi szerint is kellene kovetnunk a Hary-t hogy elmondhassuk Nektek ezt a kis jo tortenetet. De mikor megtalaltam a regi EZI-s tankonyveket es emlekeztem, hogy a negyedikesben tanitunk Hary-t bevagodott az otlet! Miutan atlapoztam, lattam hogy gyonyoruen vegigvezeti az egesz Hary-t egy nagyon,  ertheto, egyszeru formaban, tudtam, hogy van egy terv!

Igy hat kezdodjon a mese!

KODALY ZOLTAN HARY JANOS
Daljatek 4 kalandban el- es utojatekkal.
Szoveget Garay Janos Az obsitos cimu koltemeye alapjan Paulini Bela es Harsanyi Zsolt irta. 

Szereplok
tovabba az enekesek hangfajtai:

Hary Janos - bariton
Orzse: szopran
Ferenc Csaszar - nem enekes szerep
Csaszarne: szopran
Napoleon nem enekes szerep
Maria Lujza: Ferenc csaszar leanya, Napoleon felesege: mezzoszopran
Marci bacsi csaszari kocsis: bariton
Ebelasztin lovag: tenor

1 comment:

  1. Ez aztan az erdekes! Orzse, vagy ahogy a nagyvilagban ismerik: Ilka mezzo-szopran hangra irodott. Ez a szerep sem jellemileg, sem hangfekvesileg nem adott egy szoprannak. Tapasztalatbol beszelek.;)
    Vizin Viktoria

    ReplyDelete