Sunday, February 27, 2011

Elindultunk...itt is:))

Nos....
Mivel már amúgy is érett bennünk a vágy, hogy önálló életre keltsük ezt a remek dolgot, ami  velünk Kodályosokkal történt.....Hát rugaszkodjunk is neki.
1983-at írunk....28 év távlata. Nem semmi.
Én (Szabó Dezső) a kecskeméti Kodály Iskola 5-es tanulója vagyok.
Az első emlékem ebben a témában, hogy szüleim hazaérkeznek, - gondolom, megbeszélés lehetett a Háryval kapcsolatban az iskolában - és azt mondták:
Holnap megy egy csapat Gerőmajorba, és te tagja lehetsz ennek a csapatnak. A diákok a kecskeméti Katona József Színházban elő fogják adni Kodály Háry Jánosát.
Szóval...Minden előzetes ráhangolódás nélkül csöppentem ebbe a helyzetbe.
Másnap reggel a buszon ültem, és irány a felkészítő tábor. Emlékeim szerint minden valahogy így kezdődött nekem....folyt. köv...

No comments:

Post a Comment